Kedves Vásárlónk!
Köszönjük, hogy a Celsius márkajelzésű vegyes-tüzelésű kazánokat választotta, amennyiben valami rendellenességet tapasztal a Celsius kazánjával kapcsolatban kérem kövesse a Reklamációs útmutatónkat, amely segíteni fog Önnek abban, hogy minél gyorsabban megoldjuk a problémáját.
Reklamációs útmutató
1. Javaslom olvassa el az oldalunkon található GYakran Ismételt Kérdések menüpontot, ahol legtöbb esetben választ találhat felmerülő kérdéseire.
2. Kérjük olvassa el a garancia feltételeket a kazán kezelési útmutatójában!
3. Amennyiben nem talált választ a felmerülő kérdésére kérem hívja a 06-53/351-104-es telefonszámot vagy írjon nekünk a celsiusp@gmail.com e-mail címre.
4. Mindkét esetben szükség lesz az alábbi adatokra a reklamációs jegyzőkönyv felvételéhez
- A vásárlást igazoló számla (száma, kiállítója) |
- A vásárló lakcíme, elérhetősége |
- A vásárlás helye, ideje |
- A kazán típusa, fűtési rendszer típusa, fűtött lakás/ház méret |
5. A küldött reklamációkat reklamációs jegyzőkönyvben szükséges rögzíteni. A jegyzőkönyvet a letöltések fülalatt találják.
6. A reklamáció elküldése után kollégánk a megadott elérhetőségek egyikén jelentkezik Önnél.