Ügyfélszolgálat

Kedves Vásárlónk! 

Köszönjük, hogy a Celsius márkajelzésű vegyes-tüzelésű kazánokat választotta, amennyiben valami rendellenességet tapasztal a Celsius kazánjával kapcsolatban kérem kövesse a Reklamációs útmutatónkat, amely segíteni fog Önnek abban, hogy minél gyorsabban megoldjuk a problémáját. 

Reklamációs útmutató 

1. Javaslom olvassa el az oldalunkon található GYakran Ismételt Kérdések menüpontot, ahol legtöbb esetben választ találhat felmerülő kérdéseire. 
2. Kérjük olvassa el a garancia feltételeket a kazán kezelési útmutatójában! 
3. Amennyiben nem talált választ a felmerülő kérdésére kérem hívja a 06-53/351-104-es telefonszámot vagy írjon nekünk a celsiusp@gmail.com e-mail címre. 
4. Mindkét esetben szükség lesz az alábbi adatokra a reklamációs jegyzőkönyv felvételéhez

- A vásárlást igazoló számla (száma, kiállítója)
- A vásárló lakcíme, elérhetősége
- A vásárlás helye, ideje
- A kazán típusa, fűtési rendszer típusa, fűtött lakás/ház méret

5. A küldött reklamációkat reklamációs jegyzőkönyvben szükséges rögzíteni. A jegyzőkönyvet a letöltések fülalatt találják.
6. A reklamáció elküldése után kollégánk a megadott elérhetőségek egyikén jelentkezik Önnél.

Webshop Szakmai tanacsadas Kazán regisztráció Blog Alkatrész kereső Szerelő és viszonteladó ajánló Szakmai továbbképzések Webshop Professional advisement Boiler registration and warranty extension Blog Component finder Mechanic and reseller proposer Professional training, workshops Webshop Odborné poradenstvo Predĺženie záruky a registrácia kotla Blog vyhľadávanie náhradných dielov Montéri a predajcovia Odborné školenia, workshopy